fbpx

CURSURI

Despre ”COPYWRITER LA ÎNCEPUT DE DRUM”

URMĂREȘTE CLIPUL DE MAI JOS CA SĂ AFLI MAI RAPID DESPRE CE SUNT CURSURILE!

Niște informații de început

E greu în domeniul ăsta. N-o să faci nimic. Sunt numai internshipuri. Salariile sunt mici. Muncești peste program. Ai colegi neserioși. Ce faci? Stai toată ziua pe Internet și freci duda. Ăla-i jobul tău, nu?

Și câte și mai câte de dintr-astea auzi. Nici nu vreau să îți povestesc de câte ori a trebuit să explic oamenilor cu ce mă ocup. O tanti a crezut că un Copywriter este omul ăla care lucrează la xerox și copiază documente toată ziulica.

Este un domeniu greu, dar frumos în același timp. Mai ales dacă înveți să îl folosești pentru avantajul tău.

Acum să răspund și la întrebarea asta: ce face, domne’, un Copywriter d-ăsta? O să rezum în 3 taskuri foarte simple și foarte complexe în același timp: gândește mesajul publicitar, îl concepe și apoi îl aplică. Să nu uităm că după dorințele clientului, nu ale lui.

Câteva exemple de lucruri pe care le poți face:

  • idei pentru următoarea campanie a unui brand cunoscut, cât și textele din online sau de pe afișele publicitare de prin oraș, sau metrou, sau oriunde decide clientul să le mai amplaseze.
  • script-uri de reclame pentru TV.
  • nume, slogan, descriere produse și strategie pentru un brand nou.
  • numeroase ședințe de brainstorming în care tu și colegii tăi o luați razna pe creativitate până când cineva scoate o idee pe brief, pe buget și pe placul clientului. Ceva care nu se întâmplă de fiecare dată.
  • mai sunt, dar le afli dacă vii la curs.

Haide să vorbim mai serios puțin despre ”Copywriter La Început De Drum”. Le-am creat pentru Ana din trecut. Ana din trecut era la FJSC și nu știa dacă vrea să fie Jurnalist, PR sau să lucreze în Publicitate. Ana din trecut era supărată foc pentru că a fost repartizată la secțiunea Publicitate.

Oriunde mergeam, oamenii cereau portofolii. Ghiciți ce? Nu aveam nici pe dreacu’. Așa că m-am băgat în internshipuri, majoritatea neplătite sau plătite cât să mănânc o dată în oraș.

No more! Dacă ești la început de drum, vii la cursul meu, înveți bazele, ai și un proiect în portofoliu. Din start ai mai multe șanse să intri într-o agenție. Sau dacă nu asta, măcar ai o bază. Știi încotro s-o apuci.

Pentru cine sunt cursurile?

  • Studenți;
  • Viitori studenți;
  • Celor care nu sunt hotărâți în ce direcție să o pornească profesional;
  • Celor care doar vor să dobândească niște cunoștințe în plus;
  • Junior Copywriteri.

Ce facem la cursuri?

Programa va conține:

  • Construirea mesajul publicitar (slogan, creative ideas, naming, newsletters, body copy, product descriptions, brand manifestos etc.);
  • Aplicarea tehnicilor de Creative Writing în Advertising;
  • Psihologia feedback-ului;
  • Cum să ne descurcăm cu deadlines;
  • Brainstorming;
  • Branding.

Ca materie în plus, vom discuta și despre avantajele și dezavantajele unei agenții de Publicitate versul Freelance, cum să ne facem portofoliul și Digital Copywriting.

Cât costă, când începe, cât ține și unde?

Cursul costă 500 lei/persoană.

Ține 6 săptămâni. Asta înseamnă că ne vedem 2-3 ore într-o zi*, în timpul săptămânii, după ora 18.30. Am ales orele astea pentru tine. Dacă ai facultate, muncă sau alte activități, să ai timp să le termini în timpul zilei.

Cursurile sunt online, așadar oricine, din orice oraș, chiar și din afara țării, poate participa.

*Ora și ziua vor fi stabilite în funcție de programul întregii grupe.

Ce pregătire am eu pentru aceste cursuri?

Sunt formator, cu diplomă acreditată de ANC. Am absolvit cursurile de formator la Alma Vision.

Am terminat Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, secțiunea Publicitate.

Am mai ținut în trecut o serie de cursuri de Creative Writing. Vedeți aici recomandările.

Am scris 2 cărți, cea mai recentă am lansat-o în iulie 2023 și o poți cumpăra de aici.

Pentru alte dovezi, te poți uita pe blog în continuare.

Dacă vrei să vii la curs, dă-mi un mail la anapebune@gmail.com