Advertising

Urmează surprize mari legate de cursuri

Bună! Dacă abia ai aterizat pe pagina asta pentru prima oară în viața ta, povestea pe scurt este că țin cursuri de Copywriting. Dacă vrei povestea pe lung, poți să intri în secțiunea asta pentru mai multe info. Dar o să și explic puțin situația: în ianuarie mi-am luat diploma de formator, am terminat FJSC la secțiunea Publicitate și lucrez în domeniu de 10 anișori.

Am creat cursurile ”Copywriter la Început de Drum” cu scopul de a explica, stabiliza și aranja informații în capul viitorilor Copywriteri. Sau măcar al celor care au business-uri ca să știe ce să ceară de la un Copywriter, ca să știe exact ce presupune meseria asta.

Bun. Până aici e clar?

Beneficiile rapide de la curs?

Încredere mai multă în condeiul tău, informații de bază, sfaturi utile din toate experiențele mele, validare, good vibes, soluții la toate problemele pe care le întâmpini când ești la început de drum în domeniu și exerciții care au ca scop gâdilatul creativității. În plus, ai șansa să faci parte dintr-o comunitate super mișto de oameni cu aceleași valori și dorințe ca tine.

Good sales pitch pentru tine? Mai am.

Păi, nu mă înveți să vând orice, oricând, oricum?

Nu promit că te învăț să vinzi orice pentru că asta e o minciună. În contextul COVID-19 să promit că te învăț să vinzi orice în doar 6 lecții chiar e o vrăjeală absolută, mai ales că în momentul ăsta avem de-a face cu un soi nou de consumator față de ăla pe care-l cunoaștem. Consumatorul din timpul COVID-19 este un tsunami. E imprevizibil. Trebuie ținut în brațe, ascultat, mângâiat și nu agresat.

Așa că tehnicile de Marketing agresiv nu vor fi învățate la cursul meu, deși o să vorbim despre ele. De ce nu? Pentru că suntem cu toții bombardați de informații de peste tot și suntem fragili psihic în perioada asta. Totul e nesigur. Așa că și comportamentul nostru e la fel.

Eu te învăț să creezi texte pentru toate mediile. Instastories, copy-urile pentru postări de Instagram, Facebook, chiar și idei pentru tiktok-uri. Îți arăt ce înseamnă strategie, concept, pitch, cum să faci o prezentare convingătoare, cum să scrii sloganuri catchy, cum să faci naming și cam tot ce face Copywriterul în procesul de Branding. Mai vorbim și despre cum să ne organizăm taskurile, viața în agenție și viața de freelancer și multe altele.

Promisiunea mea e că pleci de la cursuri mai INFORMAT, mai MOTIVAT și mai ÎNCREZĂTOR.

Dacă deja știai de cursuri, citește mai departe

Pe 21 mai începe următoarea grupă, și anume grupa 5. Asta înseamnă că au trecut prin mâna mea, ca să zic așa, vreo 50 de oameni. Dacă vrei să citești reviews despre ce au zis ei că au învățat de la cursul meu intră aici. După ce am analizat nevoile tuturor oamenilor pe care i-am cunoscut, mi-am dat seama că e timpul să trec la următorul nivel. Și anume să împart cursul în 3 oferte: Trial, Basic și Full.

Unii mi-au spus că le-ar fi plăcut un tutorial despre ce se învață la cursuri și că asta i-ar fi convins să participe pentru că oamenii ar avea ocazia să mă cunoască mai bine și să înțeleagă mai bine ce presupune domeniul ăsta. Alții au zis că poate unii oameni au nevoie doar de niște informații de bază sau de cineva care să le dea un boost.

Majoritatea mi-au spus că nu le venea să creadă că e gata tot. M-au întrebat dacă putem să continuăm conversația. Dacă pot să îmi mai trimită texte sau să îmi pună întrebări după curs. Iar pentru destui, cursul și-a servit scopul.

Cu aceste lucruri în minte, am decis o treabă. Începând de săptămâna viitoare, implementez aceste 3 programe: Trial, Basic, Full. Haideți să vedem ce înseamnă fiecare, ce beneficii au și de ce am decis să le împart așa, după ce am analizat insighturile de la cursanți.

×