Stați așa puțin că abia îmi revin dintr-un vis cu Joseph Gordon în care, evident, că îl învățam cum să fie Copywriter. Ce credeați? Că făceam dragoste? Poate că aveți dreptate, dar nu despre asta vorbim în articolul de astăzi.
Cursurile mele de Copywriting au toate niște exerciții. În afară de ultimul curs că acolo deja îi apucă pe toți nostalgia că vor să mai facă încă o dată cursul. Nu e doar un flex, e o realitate.
Primul exercițiu mișto la care au luat parte toți 30+ oamenii a fost unul în care trebuiau să se gândească la 3 idei pentru lansarea unui parfum DIOR în România.
Al doilea, prin care am descoperit și eu că Jeffree Star a fost canceled în Statele Unite, era despre lansarea produselor Jeffree Star în România, tot așa cu trei idei. Sfânta Treime a ideilor creative, Amin! În ambele cazuri, grupa mea s-a descurcat de minune. Haideți Dior și Jeffree Star, vă rog să ne luați pe toți 30+ oameni în echipa voastră! Jur că bugetăm corect și, sub atenta mea supraveghere, livrăm și la timp.
Astăzi vorbim despre cel de la Dior, zilele următoare mergem spre Jeffree Star.
Trei idei pentru fiecare fiindcă am mers cu o rută safe (adică fix cum au mai făcut brandurile respective), una tâmpițică (outside the box cum îi spunem în industrie) și una hibrid. Da, știu. M-am uitat la Originals, se vede.
Vreți desfășurătorul acestor idei? Ca să înțelegeți ce mișto e a doua grupă din 2021?
Campanie DIOR, simulare de agenție de Publicitate
Am împărțit toți 30+ oamenii în: Accounți, Copywriteri, Art Directori, Strategi, Social Media Specialists și eu am fost Directorul de Creație.
Accounții au dat brieful, care suna în felul următor:
Bun, acum că știm ce să facem? Ce facem exact, domne’?
Am început cu propunerile de nume, dar am decis să mergem rapid de la asta spre campanie. That’s when the juicy part started happening.
Am decis să mergem cu numele Lelya, printr-un sistem corect de votare, bazat pe popularitate.
Știm că sună a nume de manea. Tocmai de asta există ideile de mai încolo. Okay, avem numele, dar ce fac Artsii? Care-s culorile, unde e design-ul sticlei?
Am mers și mai departe cu Artsii mei și am ales și 2 tipuri de capace. Unul în formă de floare și altul:
Haideți să vedem ce-am făcut mai departe pentru campanii.
Ideea safe de campanie a mers pe Woman Power și pe un hashtag frumos #IamLelya. Avon, Oriflame, Sephora și Nyxx, vă rog eu, nu furați ideile astea că știm că-s prea bune!
Și apoi asta a mers ca unsă în completare:
A doua idee de campanie, mai tâmpită și outside the box a venit de la Ciprian, cu care chiar am lucrat at some point. Abia intrase pe Skype, săracu’ și l-am luat toți la chinuială.
Cică să lansăm pe Instagram, fără Youtube, fără nimic o piesă cu numele ”Lelya” cântată de un influencer-manelist, One Star, sper că am înțeles bine. Dacă stați să vă gândiți, un parfum în culorile alea, cu capacul auriu și cu vibe-ul ăsta de valoare și femeia-i cea mai tare se potrivește la fix pe ideea asta outside the box. Dar stați că mai e!
Colaborarea va fi cu Theo Rose că e și cântăreață, și influenceriță.
Și mai are și audiență 25-35. Deci lansăm la ea pe Insta. Mai are și nume de floare. Suntem la fiiiiiix!
Acum că ne-am făcut de cap și-am dat și din buric în acest proces, haideți să ne potolim puțin! Care e ideea aia între femei puternice și manele? Am decis să o terminăm cu românismele și să o dăm internațional. Ce mai e comercial? TRAP.
Lansăm o piesă trap cu același nume, cu flashmoburi pe toată planeta. V-am zis că Dior ne-a dat buget nelimitat, da? Au bănuțu’. O lansăm și cu un dans pe tiktok și ăia suntem.
Astea sunt cele 3 idei de campanii la care ne-am gândit. Bine, eu doar am comentat și asistat. Cursanții s-au gândit la tot. Dior, bitch, better have my money!
Iubesc să fac astfel de exerciții cu ai mei cursanți și grupa asta s-a dovedit a fi una dintre cele mai creative, dar și super strategice. Dacă vreți oameni mișto, mai la început sau middle în domeniu, dați-mi mie un mail la anapebune@gmail.com și vă dau niște nume.
Am făcut și o campanie pentru relansarea lui Jeffree Star cu Ruby, cu Ceușanca și cu Dorian Popa. Dar despre asta discutăm data viitoare.
Până una alta, spor în toate și să curgă creativitatea din toți porii! Congrats, grupa 2 din 2021!
Vino la cursul meu de Copywriting. Grupa din aprilie e full, dar mai ai loc în luna mai. Înscrie-te aici.
Dacă-ți plac exerciții astea, vezi că pe Twitch comentăm influenceri, campanii și postări în fiecare săptămână. Follow aici.
Și dă-mi și follow pe instagram, dacă tot.
Ah, da și avem și un grup pe Facebook de Copywriteri. Join here!